Imate spletno stran, ki je narejena že nekaj časa, pa obiska nikakor ni in ni od nikoder, hkrati pa tudi nič posledično ne prodate? Po vsej verjetnosti si želite stanje popolnoma spremeniti in to čim prej. Za takojšnje rezultate je v takem primeru Google oglaševanje najboljša izbira. Kakršno koli drugo Google oglaševanje bi bilo enostavno preveč počasno, še posebej je na primer za optimizacijo spletne strani potrebnih kar nekaj mesecev, če pa je beseda izredno iskana, pa še več.
Google AdWords oglaševanje pa je tako vzpostavljeno v grobem stanju praktično takoj, le registrirati se je treba, nastaviti proračun, torej budget denarja, ki ste ga pripravljeni plačati na samem začetku, pri čemer računajte, da je pri veliki večini oglaševalcev 5 – 10 evrov na dan nekako optimalen proračun, kjer se dosegajo dobri rezultati. Seveda to velja za Google oglaševanje le v primeru zmerne konkurence, saj če je konkurentov zelo malo, torej le eden, morda se občasno pojavi še kakšen, potem je tudi to preveč, če pa je drugih oglaševalcev veliko, pa je to tudi premalo, saj cene dejansko tukaj določa povsem prosto trg. Dejansko je Google AdWords oglaševanje povsem prosta izbira, saj ni nihče prisiljen, da se zanj odloči, je pa na začetku poslovanja vsekakor obvezen, če želi podjetje sploh poslovati in kakšnega drugega načina prodaje nima. Je pa danes vedno več podjetij, ki so odvisna samo od prodaje na internetu in tudi od promocije, saj je tak način poslovanja, logično, bistveno cenejši. Brez kakšnega dodatnega vložka za marketing, torej za Google oglaševanje, pa danes tudi na internetu ne gre več in vsekakor lahko v prihodnosti pričakujemo, da bo zanimanja za Google oglaševanje enostavno še več, ker organskih zadetkov na prvi strani po nobeni logiki Google ne bo povečal, bo pa povečal po vsej verjetnosti število mest, ki so namenjena oglaševanju. Jasno, od optimizacije spletnih strani Google direktno nima nič, le uporabnikov ima ogromno, kar pa si zagotavlja z zelo dobro uporabniško izkušnjo, kar pomeni, da uporabnikom ob vsakem iskanju ponudi le relevantne vsebine. Seveda so ravno uporabniki nujno potrebni, vendar pa omogoča Googlu direktno korist od iskalnika ravno Google oglaševanje, katero ima danes že več mest, kot jih je imel v preteklosti, vendar pa vseeno vsi zadetki na prvi strani po mojem mnenju nikoli ne bodo samo za Google oglaševanje.